Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu

Ajankohta: Keskiviikko 21.04.2021, klo 9:00 - 12:00
Paikka: Oma työpiste
Osoite: webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi, jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.

Ohjelma:

Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?

Asiakaskokemuksen perusteet

Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde. 

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 395 € + alv 24 %, muille 495 € + alv 24 %.

 Lue lisää ja ilmoittaudu
 

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.
Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun:
asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.



x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

{{ survey.settings.thankYouMessage }} Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!