03.05.2022 Toimitusjohtajapäivä

Ajankohta:03.05.2022 09:00-16:00
Paikka:Omalta työpisteeltä
Osoite:Webinaari

Ajankohtaista tietoa ja näkemystä toimitusjohtajan työhön. Käytännön esimerkkejä johtamisen menestystekijöistä ja ongelmakohdista.

Tässä päivässä saat käyttökelpoisia ideoita ja esimerkkejä toimitusjohtajille ja sellaiseksi aikoville. Päivän aikana käydään läpi toimitusjohtajan urapolun yleisimmät vaiheet, kuten tehtävään kasvaminen, kuukaudet ennen ja jälkeen aloituksen, yhtiön johtamisen ja siihen liittyvien asioiden ja ihmissuhteiden solmukohdissa luoviminen ja itsensä kehittäminen ja johtaminen. Luvassa on paljon käytännön esimerkkejä ja kokemuksia toimitusjohtajan tehtävien menestyksekkäästä hoitamisesta ja tyypillisistä ongelmakohdista.

Ohjelma:

9.00 Toimitusjohtaja - Johda ja ajattele kuin menestyvä toimitusjohtaja
Toimitusjohtaja, suorahakukonsultti ja johdon coach Hannu-Matias Nurmi, Chief Executive Search Helsinki Oy

Lounastauko

13.00 Käytännön johtamiskokemuksia
Toimitusjohtaja Kati Sulin, Ifolor Oy

Casekokemuksia

14.45 Kokemuksia, tutkimustuloksia ja työkaluja inhimilliseen ja vaikuttavaan johtamiseen – inhimilliseen strategian askelmerkit
KTT, Executive Advisor, coach Paula Kilpinen, Uusi Agenda Oy

16.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 520 € + alv 24 %, normaalihinta 720 € + alv 24 %.

Hintaan sisältyy Kauppakamarin julkaisema Hannu-Matias Nurmen kirja "Toimitusjohtaja - johda ja ajattele kuin menestyvä toimitusjohtaja" -kirja.

Hyödynnä lisäosallistujan etu! Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset tässä tapauksessa suoraan KauppakamariKaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU