09.02.2023 Johtoryhmätyön valmennus

Paikka:Omalta työpisteeltä
Osoite:Webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Johtoryhmävalmennuksessa osallistujat saavat monipuolisen ymmärryksen ja käytännönläheisiä työkaluja johtoryhmän jäsenenä toimimiseen ja johtoryhmän yhteistyön ja tuloksellisuuden tehostamiseen.

Päivän aikana tarkastellaan johtoryhmän perustehtävän, roolien ja kokoussisältöjen lisäksi johtoryhmän dynamiikkaa – luottamusta, konfliktien käsittelyä ja vastuunottoa – ja johtoryhmän vastuulla olevia systeemipäätöksiä, kuten johtamisjärjestelmän ja kyvykkyyksien kehittämistä.

Johtoryhmätyön valmennus 9.2.2023

klo 8.50 Yhteyden avaus
klo 9.00 Johtoryhmävalmennus osa 1:

• Johtoryhmän perustehtävä
  • Johtamisjärjestelmä
  • Organisaation kyvykkyydet

klo 11.45 Lounastauko
klo 12.30 Johtoryhmävalmennus osa 2:

• Suorituksen johtaminen
  • Yhteisiin tavoitteisiin sitoutunut johtoryhmä

klo 16.00 Tilaisuus päättyy

Asiantuntijoina: Eerik Lundmark, johdon konsultti, valmentaja, Novetos Oy
ja Jukka Mannermaa, johtamisen konsultti, valmentaja, Business Coach, Novetos Oy.

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 590 € + alv 24 %, muille 790 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu