09.03.2023 Asiakassuhteen hoitaminen Teamsilla

Ajankohta:09.03.2023 09:00-11:00
Paikka:Verkkokoulutus omalta koneelta
Osoite:Webinaari

Kun työtä tehdään etänä eikä asiakkaiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, asiakastilanteet voivat välillä olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Tässä koulutuksessa saat antaa vinkkejä Teamsin kautta tapahtuvan etätapaamisen suunnitteluun ja toteutukseen.

Koulutus sopii kaikille Teamsin kautta asiakassuhteita hoitaville toimialasta riippumatta.

Kuvaus:

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Miten valmistaudun ennakkoon asiakkaan kohtaamiseen?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä Teamsilla?
  • Miten hyödynnän Teamsin ajantasaisia ominaisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla?
  • Miten suunnittelen tapaamisen sisältöä ja huolehdin siitä, että sanomani jää kuulijan mieleen?
  • Miten elävöitän kohtaamista Teamsilla?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta?

Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta etätapaamisessa Teamsissa. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Tilaisuudessa on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä, miten tehdä hyvä vaikutus toiseen osapuoleen, saavuttaa myönteinen ostopäätös ja paras tulos.

Koulutuksen asiantuntijana toimii viestinnän kouluttaja Taina Parviainen Helsingin seudun kauppakamarista.

Ohjelma:

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Tervetuloa ja esittäytyminen

• Osa 1: Valmistautuminen asiakkaan kohtaamiseen
  • Osa 2: Teamsin käyttö, ominaisuudet ja hyödyt sopivissa tilanteissa
  • Osa 3: Sisällön esittämisen suunnittelu
  • Osa 4: Asiakkaan tunteiden ymmärtäminen kohtaamisessa

viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Kauppakamari

11.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 360 € + alv 24 %, normaalihinta 480 € + alv 24 %

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu