09.05.2023 Minimoi logistiikkasopimuksiin ja -ketjuun liittyvät riskit

Ajankohta:09.05.2023 12:00-16:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Webinaari

Koulutuksessa opit tunnistamaan ja hallitsemaan logistiikkasopimuksiin ja -ketjuun liittyviä riskejä!

Oikeaoppisella riskeihin varautumisella varmistat logistiikkaketjun sujuvuuden ja tiedät, miten riitatilanteissa vastuu jakautuu eri sopimusosapuolten välillä. Koulutuksessa perehdytään myös rahdinkuljettajan vastuuta koskeviin kysymyksiin.

Käytännönläheinen koulutus soveltuu kaikille maa- ja merikuljetusten sopimusten parissa työskenteleville, myös niille jotka eivät ole koulutustaustaltaan juristeja. Tilaisuus sopii niin osto- kuin myyntilogistiikan asiantuntijoille.

Tilaisuuden kouluttajina toimivat Procopé & Hornborgin asianajajat Ulla von Weissenberg ja Turo Sumu, joilla molemmilla on pitkä kokemus kansainvälisen kaupan ja logistiikan kysymysten parissa työskentelystä.

Ohjelma:

11.50 Yhteyden avaus etäosallistujille

• Riskien tunnistaminen logistiikkaketjussa ja -sopimuksissa
  • Kauppasopimusten vaikutus logistiikkaan
  • Rahdinkuljettajan vastuusta
  • Riskeihin varautuminen – kun toimitus ei saavukaan kuten piti
  • Riitatilanteet ja niiden selvittely

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuksen aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 13.30 – 13.45 sekä noin klo 14.50-15.00.

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 450 € + alv 24 %, muille 600 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu