09.09.2021 Huippumyynnin psykologia - syventävä myyntikoulutuspäivä

Huippumyynnin psykologia - syventävä myyntikoulutuspäivä

Hyödynnä psykologiset taidot omassa käyttäytymisessä ja siirry myynnissä uudelle tasolle. Opi ostamisen psykologiaa ja vaikuta ostotapahtumaan. Näin autat asiakastasi päättämään ja tilaamaan. 80% myynnistä on psykologiaa!

Huippumyynnin psykologia on syventävä myyntikoulutus myyntihenkilöille, jotka osaavat jo myyntityön perusteet mutta valmennuspäivä sopii myös asiakasrajapinnassa oleville asiantuntijoille. Kun ymmärrät myynnin psykologiaa niin voit vaikuttaa myös toisiin psykologisin keinoin.

OHJELMA:

MYYNNIN PSYKOLOGIA - Myyjän kannalta
- Itsensä johtaminen, psykologiaa ja sen lainalaisuuksia
- Innostus, minäkäsitys, minäkuva, itsetunto ja itseluottamus
Menetelmät: Miten sinä itse voit heti vaikuttaa toimintoihin, muuttaa niitä ja hyödyntää niitä menestyksekkäästi myynnissä ja neuvotteluissa.

OSTAMISEN PSYKOLOGIA - Miten ihmiset ostavat ?
-Motivointi ostamisen työkaluna - näin motivoit ostamaan
-Asiakkaisiin ja ostoprosessiin vaikuttaminen
Myyntityön suostuttelustrategiat
Seuraavat askeleet ja mitä mukaan ja matkaan
Henkilökohtaisen toimintasuunnitelman rakentaminen

lue lisää ja ilmoittaudu

Osallistumismaksu: Jäsenetuhinta 495 eur (+alv 24 %), hinta 695 eur (+alv 24%)

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09 2286 0360 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Peruutusehdot Helsingin Kamari Oy:
13–7 vrk ennen tilaisuutta perutuista ilmoittautumisista perimme 50 % osallistumismaksusta, tämän jälkeen perutuista ilmoittautumisista perimme koko osallistumismaksun. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään neljä (4) arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.