13.10.2022 Näin onnistut yrityskaupassa

Ajankohta:13.10.2022 12:00-16:00
Paikka:oma työpiste
Osoite:webinaari

Yrityskauppa on merkittävä projekti kaikille kaupan osapuolille. Tämän takia on tärkeää, että koko prosessi saadaan mahdollisimman sujuvaksi ja vältytään eri vaiheisiin liittyviltä sudenkuopilta. Tässä koulutuksessa käydään läpi, mihin seikkoihin kannattaa yrityskauppaprosessissa kiinnittää huomiota, jotta tuloksena on onnistunut yrityskauppa.

Koulutus on suunnattu toimitusjohtajille, yrittäjille, yrityksen omistajille sekä yrityksen hallituksen jäsenille. Se sopii hyvin taloushallinnon asiantuntijoille, jotka osallistuvat yrityskauppaprosesseihin sekä juristeille, jotka eivät säännöllisesti työskentele yrityskauppojen parissa. Tilaisuus soveltuu sekä myyjä- että ostajapuolelle, ja myös niille, jotka vasta harkitsevat yrityskauppaa.

Tilaisuuden kouluttajina toimivat lukuisissa yrityskaupoissa avustaneet asianajajat Jarkko Ruohola, Krista Siro ja Iiro Hollmén Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO Oy:stä.

OHJELMA:

Klo 11.50 Yhteyden avaus etäosallistujille
Klo 12.00 Yrityskaupan vaiheet ja yrityskauppaprosessi pähkinänkuoressa
Yrityksen arvonmääritystavat
Verotus
Mitä jokaisen myyjän ja ostajan tulee tietää due diligence -prosessista
Rakennejärjestelyt yrityskauppaan valmistautumiseksi
Myyjän vakuutukset ja vastuu
Yrityskaupan vaikutukset henkilöstöasioihin
Klo 16.00
Koulutus päättyy

Koulutuksen aikana pidetään kaksi taukoa noin klo 13.15 ja 14.45

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 450 € + alv 24 %, normaalihinta 600 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 11.10.2022. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu