14.09.2021 Vientiprosessi kuntoon

Dokumentointi
Automatisointi

Tullinimike
Miksi se on tärkeää? Mikä se on?
Nimikkeistöt
Nimikkeen valintapolku

Made in Finland
Alkuperään liittyvää sanastoa
Etuusalkuperäissäännöt
Alkuperäkriteerit
Alkuperäasiat kuntoon

Karsi turhat kulut toimitusketjusta- Hinta tehtaan portilla vai asiakkaan varastossa?

Yleisimmät kompastuskivet ja käytännön haasteet

Tärkeimmät huomioitavat ennen kaupantekoa ja vientitapahtumaa

Muutama sana toimituslausekkeista

Jälkiseuranta
Yleisimmät ongelmat tavaran saapuessa

Tiedonhaku

Pohdintoja ja oivalluksia työpajoissa

Asiantuntijana Marika Nummila, Samex Solutions Oy:stä. Marikalla on pitkä ja vankka osaaminen viennin, tuonnin ja tullauksen parissa. Yli 800 henkilöä yli kolmestasadasta suomalaisesta yrityksestä on osallistunut Marikan vetämiin koulutuksiin. Marika saa erinomaista palautetta iloisesta, tehokkaasta ja asiakaslähtöisestä viennin asiantuntijuudestaan.

Hinta: Kauppakamarin jäsenetuhinta: 375 € + alv 24 % muille 485,00 € + alv 24 %.
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja tarjoilu ( aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounas).

Peruutusehdot: Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Ilmoittautuminen 03.09.2021 mennessä.

Lue lisää ja ilmoittaudu