15.03.2022 HHJ Road Show - hallitusosaaminen tien päällä

Ajankohta:Tiistai 15.03.2022, klo 13:00 - 16:00
Paikka:Satakunnan kauppakamarin tapahtuma-aula
Osoite:Valtakatu 6 (7. krs), Pori

Satakunnan ja Rauman kauppakamarien yhteinen tilaisuus. Yhteistyössä myös Hallituspartnerit Satakunta ry.

HHJ ROAD SHOW - HALLITUSOSAAMINEN TIEN PÄÄLLÄ

Luotettava brändi – avain menestykseen: Brändi ja asiakaskokemus kuuluvat jokaisen hallituksen pöydälle

”Brändi on yrityksen liiketoiminnan sielu ja strateginen ydin, jonka tulee olla jatkuvasti hallituksen ja johdon asialistalla. Vahva ja luotettava brändi ja myönteinen asiakaskokemus luovat omistajalleen kaupallista lisäarvoa ja arvonnousua.” sanoo mittavan uran suurten kotimaisten ja kansainvälisten ketjuyritysten johdossa ja hallitusammattilaisena tehnyt Marina Vahtola, joka on myös kirjoittanut aiheesta arvostetun kirjan ”Intohimona brändi”.

Nyt HHJ Road Show tarjoaa mahdollisuuden kuulla Marinan ajatuksia, keskustella ja kysyä sekä verkostoitua muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.

Tule mukaan ottamaan selvää, mikä brändi on, miten se vaikuttaa, miten sitä vahvistetaan ja miten hallitus voi johtaa brändiä ja asiakaskokemusta, tervetuloa!

Ohjelma:

klo 12.30 Tervetulokahvit

klo 13.00 Tilaisuus alkaa

• Tilaisuuden avaus
    Johtaja, HHJ-kehitys Ismo Salminen, Tampereen kauppakamari

• Brändin rooli liiketoimintastrategian ytimessä, brändiosaamisen vahvistaminen ja brändin johtaminen
    Marina Vahtola, hallituksen puheenjohtaja Chain Invest Oy, hallitusammattilainen

klo 14.30 verkostoitumistauko

• Keskustelua aiheesta

klo 16.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu:
195 € + alv 24 %. Osallistumismaksu laskutetaan tapahtuman jälkeen.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 11.3.2022 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Huom! Seuraamme koronatilannetta ja alueellisia suosituksia/rajoituksia tarkasti! Haluamme tehdä osallistumisesta turvallisen. Mikäli tilaisuuden järjestäminen ei onnistu maaliskuussa lähitilaisuutena, siirtyy tilaisuuden ajankohta eteenpäin. Tilaisuus toteutetaan paikan päällä, ei etämuotoisena.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.