15.11.2022 Muutosten hallinta työyhteisössä

Hyvä työ on tuottavaa ja tuloksellista sekä samalla ihmi­sen hyvinvointia tukevaa. Toimintaansa ja osaamistaan kehittämällä organisaatio voi saavuttaa tavoitteensa ja säilyttää kilpailukykynsä jatkuvasti muuttuvassa ympä­ristössä. Muutokset työssä ja toimintaympäristössä vaa­tivat joustavuutta niin organisaatiolta kuin yksilöiltäkin.

Hyvin toteutetun muutoksen myötä organisaation pe­rustehtävä kiteytyy, osaaminen kehittyy ja työntekijät saavat osallisuuden ja onnistumisen tuloksena voimaa ja itseluottamusta. Parhaimmillaan työ tukee myös yksilön muutosprosessia, henkistä kasvua. Se on yksilölle väylä, mahdollisuus itseilmaisuun, omien kykyjen hyödyntämi­seen ja uuden oppimiseen.

Asiantuntija: Asiantuntija Päivi Rauramo, Työturvallisuuskeskus

Ohjelma:

8.50 Etäyhteyden avaaminen

Muutosten hallinta työyhteisöissä

• Muutos -uhka vai mahdollisuus?
  • Työelämän muutokset ja megatrendit
  • Muutos osana arkea
  • Ihminen muutosmyllerryksessä
  • Muutoksessa elämisen taidot ja resilienssi
  • Muutosten hallinta ja kriisien kohtaaminen työpaikalla
  • Eri toimijoiden roolit

Asiantuntija Päivi Rauramo, Työturvallisuuskeskus

12.00 Tilaisuus päättyy

Hyödynnä lisäosallistujan etu: Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 420 € + alv 24 %, normaalihinta 560 € + alv 24 % samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset tässä tapauksessa suoraan KauppakamariKaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu