15.12. 2020 Kauppakamarin veropäivä verkossa

Ajankohta:15.12.2020 09:00-16:00
Paikka:Teams- verkkokoulutus
Osoite:oma työpiste

Veropäivä järjestetään verkkokoulutuksena 15.12.2020 klo 9.00 - 16.00. Veropäivä on taloushallinnon ammattilaisille suunnattu verotuksen ajankohtaistapahtuma.

Verkkokoulutuksen 15.12. ohjelma:

9.00 Ajankohtaista kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä
KTL Risto Walden, Bilanssi Oy
10.30 Tauko
10.45 Verotuksen ajankohtaiskatsaus ja viimeaikaista oikeuskäytäntöä

Johtava veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari
12.00 Lounastauko
13.00 Tulolähdejaon poistamisen vaikutukset verotukseen
Professori Marianne Malmgren, Itä-Suomen yliopisto
14.00 Yrityskauppojen verokysymyksiä
Apulaisprofessori Tomi Viitala, Aalto-yliopisto
14.45 Tauko
15.00 Yrityksen varojen hankinnan ja voitonjaon verokysymyksiä
Apulaisprofessori Tomi Viitala, Aalto-yliopisto
16.00 Koulutus päättyy

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä luennoitsijoille chat-viestein. Verkkokoulutus tallennetaan ja osallistujat saavat tallenteen tilaisuuden jälkeen. Esitysaineistot jaetaan sähköisesti. Osallistumislinkki webinaariin toimitetaan sähköpostitse verkkokoulutusta edeltävänä päivänä.

Lisätietoja:
Verkkokoulutuksen järjestelyihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä tapahtumatuottaja Anne Pakkaseen, anne.pakkanen@chamber.fi, puh. 045 898 6972.

Peruutusehdot:
Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen tilaisuutta. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin seitsemän vuorokautta ennen tilaisuutta, veloitetaan koko koulutuksen hinta.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Jäsenetuhinta 390,00 €(+alv 24 %) ja muille 490,00 €(+alv 24%).

Verkkokoulutuksen ohjeet:
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 1-2 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen