22.09.2022 Kriisiviestintä

Annan vetämässä kriisiviestinnän koulutuksessa oivallat, miten kriisejä voi välttää ja ennakoida – ja miten niistä voi selviytyä. Innostava iltapäivä avaa silmiä myös nykyjulkisuuden ja oman, henkilökohtaisen viestinnän analysointiin.

Koulutuksen teemat:

• julkisuuden ja maineen ilmiöt
  • luottamusta rakentavan johtamisen ja viestinnän keinot
  • oman organisaation toiminnan analysointi maineen ulottuvuuksilla (mm. johtaminen, työyhteisö, hallintotapa, vastuullisuus)
  • maineriskien ennakointi ja ennaltaehkäiseminen
  • kriisiviestinnän toimenpiteet ja mediayhteistyö

Asiantuntijana koulutuksessa toimii Anna Sorainen. Anna on viestinnän ja liikkeenjohdon strateginen neuvonantaja, sovittelija ja puhuja. Hänellä on lähes 30 vuoden kokemus mediasta ja viestinnästä.
Anna on hiljattain perustanut uuden yhtiön, No Drama Oy:n, joka keskittyy konfliktien ratkaisuun ja sovitteluun, ihmisten ja työyhteisöjen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä strategiseen viestintään. Anna työskentelee organisaatioiden ylimmän johdon ja asiantuntijoiden kanssa erityisesti vaativissa muutos- ja kriisitilanteissa sekä strategiatöissä.

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 275 € + alv 24 %, muille 385 € + alv 24 %. Hinta sisältää koulutuksen sekä kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset 15.09.2022 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot: Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Lue lisää ja ilmoittaudu