21.03.2022 Tietosuojavastaavien ajankohtaispäivä

Ajankohta:Maanantai 21.03.2022, klo 12:00 - 16:00
Paikka:Webinaari
Osoite:Oma työpiste

Tässä koulutuksessa saat ajankohtaisia vinkkejä tietosuojavastaavan tehtävien hoitamiseen.

Kenelle:
Koulutus sopii tietosuojavastaaville ja muille tietosuojan vastuuhenkilöille niin yrityksissä, julkisella sektorilla kuin kolmannella sektorilla. Osallistujilta edellytetään ymmärrystä tietosuojan perusasioista.

Asiantuntija:
Asiantuntijana toimii SOK:n tietosuojavastaava, KTL Mikko Viemerö (CIPP/E, CIPM, CIPT), joka on saanut erinomaista palautetta vahvasta osaamisestaan sekä selkeästä esiintymistavastaan.

Ohjelma:

11.55 Etäosallistujien yhteyden avaus

12.00 Tervetuloa!

• ajankohtaista tietosuojassa
  • tietosuojavastaavan tehtävät ja asema
  • tietosuojan hallinnointi
  • osoitusvelvollisuus ja dokumentointivelvoitteet
  • tietosuoja-/DPIA-arviointien tekeminen
  • henkilötietojen tietoturvaloukkausten arviointi ja ilmoitusvelvollisuus
  • läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen
  • sopimusvaatimukset ja kv. henkilötietojen siirrot

tietosuojavastaava Mikko Viemerö, SOK

16.00 Koulutus päättyy

Päivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 13.30-13.45 sekä noin klo 14.50-15.00.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 460 € + alv 24 %, muille 570 € + alv 24 %.

Hyödynnä lisäosallistujan etu: Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai
09 2286 0360.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 18.3.2022. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu