21.04.2021 Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu
Ajankohta: | Keskiviikko 21.04.2021, klo 9:00 - 12:00 |
Paikka: | Oma työpiste |
Osoite: | webinaari |
KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS
Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi, jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.
Ohjelma:
Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?
Asiakaskokemuksen perusteet
Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde.
Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 395 € + alv 24 %, muille 495 € + alv 24 %.
Lue lisää ja ilmoittaudu |
Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.
Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun:
asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.