21.4.2020 Striiminä Palkanlaskijan tehopäivä

Ajankohta:21.04.2020 08:50-15:30
Paikka:Striimi tai Helsingin seudun kauppakamari
Osoite:Striimi tai Helsingin seudun kauppakamari

Palkanlaskijan päivässä käydään läpi ajankohtaisia aiheita sekä palkanlaskennassa esiin tulevia kysymyksiä.

Päivän aikana käsitellään työaika-asioita palkanlaskijan näkökulmasta, vuosilomalain lisävapaapäiviin liittyviä kysymyksiä, osa-aikatyötä sekä poissaoloihin ja verotukseen liittyviä lakimuutoksia ja oikeuskäytäntöä.

Asiantuntija:
Lakimies Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari

Katso tarkempi ohjelma ja ilmoittaudu tästä

Jäsenetuhinta 490,00 € (+alv 24 %) muille hinta 690,00 € (alv 24 %).

Huom! Livekoulutus Suuri palkkapäivä 2020 järjestetään Satakaunnassa syksyllä, 3.9.2020.

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.
Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Suoran lähetyksen aikana etäyhteyden kautta ei voi esittää kysymyksiä.