22.10.2020 LIVE STREAM: HR-vuosikello

Paikka:Striimi tai Helsingin seudun kauppakamari
Osoite:Striimi tai Helsingin seudun kauppakamari

LIVE STREAM: HR-vuosikello

Työskenteletkö HR-tehtävissä tai oletko siirtymässä niihin? Suunnitteletko tulevaa vuotta ja mietit, mitä kaikkea pitäisi saada aikaiseksi?

HR-vuosikellon laatiminen selkeyttää HR:n moninaista tehtäväkenttää ja helpottaa tehtävien hoitamista suunnitelmallisesti. Koulutuksessa käydään läpi HR:n vuoden tärkeimpiä tehtäviä yleisellä tasolla ja aikataulutetaan niitä työvuoden varrelle.

Vuosikelloa käydään läpi esimerkkien valossa valiten vuosikellosta laajempaan esittelyyn muutamia tärkeimpiä HR:n tehtäviä. Pääpaino koulutuksessa on kokonaiskuvan luominen ja ideoiden antaminen.

Koulutuksessa on varattu aikaa myös osallistujien omille esimerkeille ja niiden pohjalta käytävälle keskustelulle. Voit halutessasi miettiä etukäteen omassa yrityksessäsi hyväksi havaitun HR-käytännön, jonka haluaisit jakaa muiden osallistujien kanssa.

HR-vuosikello -koulutuksen hyödyt:

Saat eväät hyvän henkilöstöjohtamisen työkalun käyttöönottamiseen
Opit yhtenäistämään yrityksen toimintatapoja.

Asiantuntija: Vice President, Helsinki Airport HR Hanna Skurnik-Järvinen, Finavia Oyj

Asiakkailta kuultua:

"Hanna on erittäin hyvä kouluttaja, osaa rennosti ja mielenkiintoisesti esittää asiansa"

Tule kuulemaan ja keskustelemaan HR:n vuosikellosta ja saamaan uusia ideoita omaan työhösi!

Jäsenetuhinta 420,00 €(+alv 24 %) ja muille 620,00 €(+alv 24%).

Striimin ohjeet
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 1-2 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Lue lisää ja ilmoittaudu