23.1.2020 Business Model Canvas - yhden sivun työkalu strategian päivittämiseen

Ajankohta:Torstai 23.01.2020, klo 9:00 - 13:30
Paikka:Satakunnan kauppakamarin taphtuma-aula
Osoite:Valtakatu 6 (7. krs), Pori

Business Model Canvas (BMC) on visuaalinen ja yksinkertainen työväline liiketoimintasuunnitelman rakentamiseen. Se on lisäksi strateginen työkalu, jonka avulla voit myös kehittää jo olemassaolevia liiketoimintamalleja.

Ohjelma:
klo 9.00 - 11.15
Business Model Canvas työkaluna. Miksi BMC toimii? Miten sitä on kehitetty? Onko se vain startuphöpinää vai mahdollisesti myös isojen
yrityksien strateginen työväline?
Ensimmäisessä osassa käydään läpi muutamia caseja siitä, miten canvasia on hyödynnetty erikokoisissa yrityksissä. Pohditaan myös miten Canvas toimii työkaluna strategiaprosesseissa.

Lounas 11.15 - 12.00

klo 12.00 - 13.30
Toinen osa keskittyy Canvasin keskiosaan. Miten löytää arvolupaus, joka oikeasti viestii yrityksen tuottamaa arvoa asiakkaille.
Sivutaan viestinnällisesti Simon Sinekin WHY-ajattelua, jonka avulla voidaan sanoittaa yrityksen viestintää.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 325 € + alv 24 %, muille 435 € + alv 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, kahvitarjoilun sekä lounaan.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 16.1.2020 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Lue lisää ja ilmoittautuminen