24.10.2022 Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

Paikka:oma työpiste
Osoite:webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Pandemian aika on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; asiakkailta tulee vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Tämä voi lisätä asiakasrajapinnassa työskentelevien ammattilaisten kuormitusta, sillä samanaikaisesti monet ovat joutuneet käyttämään energiaansa ja resurssejaan sopeutuakseen pandemian mukana tuomiin työelämämuutoksiin. Omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen ja kohtaamisesta palautumiseen voivatkin nyt olla vähissä.

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.​​​​​​​

Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti niiden jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, ärsyttävien tai joskus jopa pelottavien asiakastilanteiden stressinhallintaa. Saat myös selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.

Ohjelma:

Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

• Enanderin kriisien nelikenttä
  • Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
  • Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
  • Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
  • Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
  • Kubler-Rossin traumakäyrä
  • Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
  • Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
  • Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
  • Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
  • Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot
  • Mistä apua?

Lataa ohjelma (pdf)

Pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 450 € + alv 24 %, normaalihinta 600 € + alv 24 %

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 21.10.2022. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

lue lisää ja ilmoittaudu