24.9.–17.12.2021 Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus 24.9.–17.12.2021

Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus tarjoaa tietoa:

1. digitaalisesta taloushallinnosta ja liiketoiminnasta

2. raportoinnista ja sen visualisoinnista sekä liiketoiminnan mittaamisesta

3. esihenkilötyöstä ja sen ongelmakohdista

4. käytännön operatiivisesta laskennasta.

Valmennus tarjoaa työkaluja, joita tarvitaan taloushallinnon tehtävissä uudistuvassa liiketoimintaympäristössä. Osallistuja voi syventää digitaalista osaamistaan sekä vahvistaa esimiestyössä tarvittavia taitojaan.

Valmennus sopii erinomaisesti mm. talouspäällikön tehtävissä toimiville ja niihin siirtyville, kirjanpitopäälliköille, kokeneille kirjanpitäjille, konsulteille ja muille yrityksen taloudesta vastaaville.

Neljästä moduulista koostuvan Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus sisältää sekä ryhmäopetusta että itsenäisiä verkko-opintoja.Ryhmäopetukseen voi osallistua sekä lähikoulutuksena että etänä.

Moduuleihin kuuluvissa työpajoissa verkostoidut ja pääset jakamaan kokemuksia erilaisissa organisaatiossa toimivien talousammattilaisten kanssa. Työpajoissa tehdään myös pieniä käytännön harjoituksia.

Valmennuksen hyväksytysti suorittaneille osallistujille myönnetään Hyväksytty Talouspäällikkö -todistus.

Asiantuntija(t):
Kirjanpidon asiantuntija Teija Kerbs, Helsingin seudun kauppakamari Veroasiantuntija Jukka Koivumäki, Helsingin seudun kauppakamari
Lakimies, VT Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari
TT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Analyytikko Aleksi Stenfors, Helsingin Kamari Oy

Hinta: Jäsenetuhinta: 2990,00 € + alv 24 % ja muille 3390,00 € + alv 24 %. Hintaan sisältyy: Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja todistus suoritetusta kurssista

Lue lisää ja ilmoittaudu
talouspäällikkövalmennus.pdf