26.3 Microsoft Teams peruskäyttäjälle (toteutetaan webinaarina koronaepidemian takia)

Ajankohta:Torstai 26.03.2020, klo 9:00 - 13:00
Paikka:Teknologiatalo Sytytin
Osoite:Sinkokatu 11, 26100 Rauma

OFFICE 365 Teams

Office 365 Teams kokoaa useita eri palveluita kokonaisvaltaiseksi viestinnän keskukseksi. Teamsin kautta viestit pikaviesteillä ja yhteisissä keskustelukanavissa, pidät Online-palaverit ja hallinnoit materiaalit kokousasiakirjoista tehtävälistoihin.

Tässä koulutuksessa perehdytään Teams palvelun käyttöön. Käymme läpi viestinnän kahden kesken, ryhmissä ja tiimeissä sekä käsitteellisellä tasolla että konkreettisesti. Perehdymme Online palaverien järjestämiseen sekä sisäisesti pikakokouksina että Outlook kutsujen kautta. Tutustumme myös Teamsin laajoihin yhteiskäyttömahdollisuuksiin Office 365 ympäristössä ja kolmannen osapuolen sovellusten kautta.

Kenelle: Koulutuksessa hyödynnetään Office 365 ympäristöä. Osallistujalta toivotaan tietotekniikan perustaitoja.

Koulutus vaatii Office vaatii Office 365 ympäristön. Muistathan ottaa koulutukseen mukaan oman koneesi!

OHJELMA:

klo 8.45-9 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

klo 9.00

Teams selaimessa ja sovelluksena
– Löytyykö seliamesta kaikki samat ominaisuudet kuin työpöydältä?
– Teams mobiilisti

Tiimiviestintää Teamsissä
– Mikä on Teams? Teams palvelun esittely.
– Miten viestin kanavissa ja Chatissä? Viestinnän työkalut.
– Miten pidän kokouksen? Kokouskutsun luominen ja kokouksen pitäminen Teamsin kautta.

Tiimit ja kanavat
– Miten luon uuden tiimin? Tiimin luominen ja käyttäjien hallinta.
– Voiko tiimillä olla useita kanavia? Kanavien luominen ja tehokas käyttö.
– Mitä automatiikkaa kanavaan voi
luoda? Kanavien liitännäiset.
– Voinko kutsua ulkopuolisia käyttäjiä Teamsiin? Ulkopuolisten käyttäjien oikeudet.

Teamsin yhteiskäyttöiset palvelut
– Mitä palveluita Teamsiin saa kytkettyä?
– Tiedostot SharePointissa.
– Tehtävien hallinta Plannerin avulla.
– OneNote muistikirja tiimityössä.

klo 12.00-13.00 Lounas (koulutus päättyy lounaaseen).

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 275 € + alv 24 %, muille 385 € + alv 24 %. Hinta sisältää aamukahvin ja lounaan. Mikäli osallistut myös iltapäivän lisäosioon Microsoft Teams ja tiimien hallinta, yhteishinta on 440e + alv 24% jäsenille ja 550e + alv 24% muille.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 17.3.2020 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Lue lisää ja ilmoittaudu