30.03.2022 Uuden ajan esimies

Paikka:Omalta työpisteeltä
Osoite:Webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Käytännönläheisessä valmennuspäivässä käsitellään kattavasti esimiestyön ja johtamisen merkittäviä osa-alueita tavoitteena tuloksellinen uuden ajan toimintaympäristöä vastaava esimiestyö. Valmennuksessa tunnistetaan ja käsitellään tekijöitä, joita hyödyntämällä esimies ylläpitää ja rakentaa työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet sekä kehitytään.

Valmennus on suunnattu esimiehille, jotka haluavat pitää huolta kehittymisestään ja toimia tuloksellisen ja hyvinvoivan työyhteisön esimiehenä!

Kuvaus:

Käsittelyyn nostetaan esimiestaitojen kehittämisen lisäksi myös työyhteisötaitojen kehittäminen. Yhtenä teemana on onnistumista tukevan kulttuurin kehittäminen työyhteisössä. Tilaisuudessa käsitellään myös työn hallinnan tunnetta ja henkilökohtaista tehokkuutta tavoitteena tukea työntekijöiden työhyvinvointia, jaksamista ja onnistumista työssä. Esimies tunnistaa omassa roolissaan olennaisen ja saa myös välineitä tukemaan sitä, että työyhteisössä keskitytään olennaiseen, tehdään oikeita asioita.

Lisäksi käsitellään esimiestyön vuorovaikutusta Jatkuvan keskustelun mallin kautta. Käsittelyyn nousee myös 2020- luvulle räätälöity tapa käydä kehityskeskusteluita ja lisäksi pureudutaan muihin vuorovaikutustilanteisiin ja yleensä arjen vuoropuheluun.

Valmennuspäivä soveltuu kaikille niille esimiehille, jotka haluavat pitää huolta kehittymisestään ja toimia tuloksellisen ja hyvinvoivan työyhteisön esimiehenä.

Asiantuntijana: Henrietta Aarnikoivu, Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTMProTulos Oy

Palautetta:
"Kouluttaja selkeästi osaa asiansa ja on intohimoinen sitä kohtaan. Hän osasi luoda alusta asti keskustelevan ilmapiirin ja kannusti osallistujia kertomaan omia kokemuksiaan"
"Erinomainen ja luonteva esiintyjä. Piti homman hyvin paketissa."
"Henrietta on loistava kouluttaja. Agenda tulee esille sujuvasti ja mukavasti huumorilla höystettynä. "

Ohjelma:

Henrietta Aarnikoivu: Uuden ajan esimies klo 9-16
Uuden ajan esimies

• Mahdollistavan esimiehen orientaatio
  • Adaptiivinen esimies
  • Yhteistyötä tekevä, osallistava esimies
  • Työn imua ruokkiva esimies

Yhteisen tekemisen ja jaetun vastuun kulttuuri

• Onnistumisen kivijalka yhdessä tekeminen ja jaettu vastuu
  • Tavoitekulttuuriin tunnistaminen ja suunnitelmallinen kehittäminen
  • Työyhteisötaidot kivijalkana ja niiden kehittäminen
  • Olennainen ja yksinkertainen keskiössä -vähemmän on usein enemmän
  • Olennaisen tunnistaminen ja siihen keskittyminen
  • Kiireestä työnhallintaan ja henkilökohtaisen tehokkuuden kehittämiseen
  • Enemmän tekemisestä fiksummin tekemiseen

Työyhteisön vuoropuhelu – miten tehdään dialogista totta

• Jatkuvan keskustelun malli
  • Vuorovaikutusfoorumit
  • 2020 -luvun kehityskeskustelu käytännössä

lounastauko 12.00-12.30, taukoja noin tunnin välein

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 490 € + alv 24 %, normaalihinta 690 € + alv 24 %

Mikäli etätoteutukseen osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 29.3.2022.
Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää jailmoittaudu