3.12.2021 Remburssikoulutus

Ajankohta:Perjantai 03.12.2021, klo 9:00 - 12:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Webinaari

Tämä koulutus järjestetään etänä, Teamsin kautta

Remburssi maksutapana - turvaa kauppasi ja hallitse kassavirtaasi.

Uusi ulkomaan kauppakumppani? Koronan tuoma epävarmuus markkinaan? Ostaja haluaa maksuaikaa mutta myyjänä rahalle olisi heti tarvetta? Räätälöity tuote ja ostaja meneekin konkurssiin? Monia kysymyksiä liittyen ulkomaankauppaan.

Kansainvälisessä kaupassa käytetään remburssia turvaamaan sekä myyjän että ostajan asemaa. Kuinka remburssista saa viejän työkalupakkiin turvaavan maksuinstrumentin ja miten kassavirtaa voi remburssin avulla hallita?

Koulutuksen pääpainona käydään läpi remburssin idea, yleisimmät ehdot sekä asiakirjavaatimukset.

Webinaarissa myös vinkkejä mitä tulee ottaa huomioon jo kauppasopimusvaiheessa sekä muutamalla sanalla remburssin tulevaisuudesta. Koulutuksen aikana myös mahdollista esittää kysymyksiä.

Kouluttajana Jussi Malminen, Rahoituspäällikkö, OP Trade Finance

Ohjelma:

klo 8.50
Webinaarin linjojen avaus

klo 9.00 - 12.00
Koulutus

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 275 € + alv 24 %, muille 385 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 26.11.2021 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Saat Teams-osallistumislinkin viimeistään päivää ennen koulutusta sähköpostiisi.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Lue lisää ja ilmoittaudu