ChatGPT myyntityössä - Tehosta myyntityötä tekoälyllä!

Ajankohta:17.11.2023 09:00-11:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

ChatGPT on tekoälypohjainen chat-ohjelma, joka on suunniteltu auttamaan ihmisiä erilaisissa tarkoituksissa, kuten asiakaspalvelussa ja kysymysten vastaamisessa.

ChatGPT voi auttaa yrityksiä parantamaan myyntiä ja asiakaskokemusta tarjoamalla nopeaa ja henkilökohtaista palvelua, keräämällä tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja auttamalla säästämään aikaa ja resursseja.

ChatGPT voi kerätä tietoa asiakkaiden kysymyksistä ja käyttäytymisestä, mikä auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja toiveita. Tämä tieto voi auttaa yrityksiä kehittämään parempia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja auttavat kasvattamaan myyntiä.

ChatGPT on skaalautuva ja pystyy palvelemaan useita asiakkaita samanaikaisesti. Tämä tarkoittaa, että yritykset voivat palvella suurempaa asiakaskuntaa ilman, että heidän tarvitsee palkata lisää henkilökuntaa.

ChatGPT – tekoälystä uusi työn supervoima, tervetuloa koulutukseen!

08.50 Yhteyden avaus

09.00 ChatGPT myyntityössä

-tuotteiden tai palveluiden myynti
-asiakassuhteiden hallinta
-ChatGPT ja erilaisia toimintoja, mm. markkinointi, myynnin suunnittelu, asiakkaiden etsintä, myynnin edistäminen, kaupan neuvottelu, sopimusten tekeminen ja asiakassuhteiden ylläpito
-asiakastietojen analysointi, ennusta asiakkaiden käyttäytymistä sopivia tuotteita tai palveluita asiakkaille
-tekoälypohjaiset ratkaisut vuorovaikutuksissa ja myyntityössä
-tuotekuvaukset ja sisällöntuotanto
-muuta, mm strategiat, hinnoittelu
-esimerkkejä myyntiprosessin eri vaiheisiin

11.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 250 € + alv 24 %, muille 350 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu

Kouluttajana on Jarkko Koivuniemi.

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita jo yli 20 vuotta