ChatGPT taloushallinnossa

Ajankohta:06.02.2024 09:00-12:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

Ota ChatGPT tueksi taloushallinnon prosesseihin. Tässä koulutuksessa kuulet, miten ChatGPT:tä voi hyödyntää laskutuksessa, budjetoinnissa ja raportoinnissa. Koulutuksessa kuulet useita konkreettisia esimerkkejä, miten soveltaa ChatGPT:tä taloushallinnon eri osa-alueilla.

Kouluttajana toimii KTM, tietojenkäsittelytieteen kandidaatti Aleksi Paavola. Hän toimii teknologiakonsulttina Helsinki AI Labsissa, joka on erikoistunut liiketoiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen tekoälyn avulla. Aleksilla on yli vuosikymmenen kokemus teknologiayrityksistä ja hän on toiminut itse teknologia-alan sarjayrittäjänä.

Ohjelma:

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Tekoälyn ja ChatGPT:n perusteet taloushallinnon näkökulmasta

• ChatGPT:n perusteet: Mitä jokaisen taloushallinnon ammattilaisen tulisi tietää tekoälystä ja ChatGPT:stä?
  • Tekoälyn hyödyt ja mahdollisuudet taloushallinnossa: Mikä on mahdollista nyt ja mitä on odotettavissa tulevina kuukausina ja vuosina?
  • ChatGPT osaksi arkea: Tietoturvan ja tietosuojan huomioon ottaminen

10.15 Tauko

ChatGPT:n ja tekoälyn soveltaminen taloushallinnossa

• ChatGPT ja automatisoidut laskutusprosessit: Käytännön esimerkkejä siitä, kuinka ChatGPT voi auttaa nopeuttamaan laskujen käsittelyä ja tunnistamaan virheitä
  • Talousraportointi ChatGPT:n avulla: Käymme läpi, kuinka ChatGPT:tä voidaan käyttää generoimaan talousraportteja, vastaamaa raportointiin liittyviin kysymyksiin ja tuottamaan visuaalisesti informatiivisia esityksiä datasta
  • Tekoälyavustettu budjetointi ja tulevaisuuden ennusteet: Käsitellään, kuinka ChatGPT voi auttaa ennustamaan tulevia tuloja ja menoja, tunnistamaan mahdollisia budjettipoikkeamia ja ehdottamaan budjetointistrategioita historiallisen datan perusteella.

12.00 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 450 € + alv 24 %, muille 650 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus").

Lue lisää ja ilmoittaudu