ChatGPT:n tehokäyttö taloushallinnossa

Ajankohta:08.11.2023 09:00-12:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

ChatGPT:n tekoälyn hyödyntäminen taloushallinnossa tarjoaa uusia mahdollisuuksia toiminnan tehostamiseen, raportoinnin parantamiseen ja päätöksenteon tukemiseen.

Tässä koulutuksessa kuulet, kuinka ChatGPT:tä voi hyödyntää taloushallinnon eri osa-alueilla, kuten laskutuksessa, budjetoinnissa ja talousraportoinnissa.

Koulutuksessa käydään läpi konkreettisia esimerkkejä ja saat käytännön vinkkejä ChatGPT:n tehokkaaseen hyödyntämiseen taloushallinnon tehtävissä.

Asiantuntija: Toimitusjohtaja Immo Salo, Bonairo Oy

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Koulutuksen avaus

• Aloitamme päivän katsauksella ChatGPT:n hyödyistä ja mahdollisuuksista taloushallinnon näkökulmasta. Tutustumme tekoälyn keskeisiin ominaisuuksiin ja siihen, kuinka ne voivat auttaa tehostamaan taloushallinnon toimintaa sekä parantamaan päätöksenteon laatua.

ChatGPT laskutuksessa

• Tässä osiossa käymme läpi, kuinka ChatGPT:tä voidaan hyödyntää laskutuksen prosessien optimoinnissa ja asiakaspalvelussa. Käsittelemme esimerkkejä siitä, kuinka tekoäly voi auttaa nopeuttamaan laskujen käsittelyä, parantamaan laskujen tarkkuutta ja helpottamaan asiakaskyselyihin vastaamista.

ChatGPT budjetoinnissa ja ennusteissa

• Perehdytään siihen, kuinka ChatGPT:tä voidaan hyödyntää budjetoinnin ja talousennusteiden laadinnassa. Tutustumme käytännön esimerkkeihin ja saat neuvoja budjettien ja ennusteiden tarkkuuden parantamiseen sekä prosessien tehostamiseen tekoälyn avulla.

ChatGPT talousraportoinnissa

• Käymme läpi, kuinka ChatGPT:tä voi auttaa talousraportoinnin toteuttamisessa ja analysoinnissa. Käsittelemme esimerkkejä siitä, kuinka tekoälyä voi käyttää raporttien luomiseen, datan visualisointiin ja raporttien tulkintaan. Kuulet vinkkejä siitä, kuinka talousraportointia voidaan tehostaa ja parantaa ChatGPT:n avulla.

Yhteenveto ja kysymyksiä

12.00 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 450 € + alv 24 %, muille 600 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu