Henkilöstöhallinnon vuosikello

Ajankohta:Tiistai 06.02.2024, klo 9:00 - 12:00
Paikka:Omalta työpisteeltä
Osoite:Webinaari

Henkilöstöhallinnon vuosikello on erityisesti uusille HR-ammattilaisille tarkoitettu, käytännönläheinen kolmen tunnin koulutus, jossa keskitytään HR-ammattialueen kalenterivuoden tehtäviin vuoden eri kuukausina ja kvartaaleina.

Aamupäivän aikana ammennetaan paitsi lainsäädännöstä, myös alan parhaista käytännöistä sekä kouluttajan omasta ja osallistujien kokemuksesta.

Koulutuksen asiantuntijana toimivalla Pia Klemetillä on yli 20 vuoden henkilöstöjohtamisen, valmennuksen ja HR:n kokemus. Hän on yrittäjä ja tietokirjailija, joka keskustelee ja ottaa aktiivisesti kantaa ajankohtaisiin HR- ja työelämäaiheisiin

Koulutus järjestetään etänä Teamsin välityksellä. Tervetuloa linjoille!

Ohjelma:

8.50 Etäyhteyden avaaminen

Työpaikan keskeiset henkilöstösuunnitelmat

• tasa-arvosuunnitelma
  • yhdenvertaisuussuunnitelma
  • työyhteisön kehittämissuunnitelma
  • sähköisen työskentelyn pelisäännöt

12.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 450 € + alv 24 %, normaalihinta 600 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 27.01.2023. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.

(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu