Kampanja Kasitien Turku-Pori nelikaistaistuksen puolesta – adressi päättäjille 8.4.

Kasitien Turku-Pori-yhteysvälin nelikaistaistamisesta on puhuttu paljon Lounais-Suomen elinkeinoelämän positiivisen kehityksen yhteydessä. Niin elinkeinoelämän kuljetusketjut kuin henkilöliikenne edellyttävät parempia yhteyksiä, onhan VT8 rannikon todellinen pääväylä. Kasitien jouduttamisesta nelikaistaiseksi halutaan myös kaikkia kansalaisia puhutteleva ilmiö – yhtenä keinona adressin kerääminen päättäjille 8.4. mennessä somekampanjan avulla.

» Allekirjoita adressi täällä

Kampanjan moottoreina toimivat Rauman ja Porin Nuorkauppakamarit, päävastuullisena henkilönä Tiina Hämäläinen Rauman Nuorkauppakamarista. Taustatukena on virallisempi vaikuttamisryhmä, VT8-valtuuskunta, johon kuuluvat Rauman kauppakamarin lisäksi yhteysvälin kunnat, maakunnat, satamat ja kauppakamarit. Adressin luovutus tapahtuu maanantaina 8.4., teemaan sopien. Voit käydä tykkäämässä kampanjan Facebook-sivuista: https://www.facebook.com/kasineli/

Mukavaa helmikuun alkua toivottaen,

Riikka

PS. Tulossa Elinkeinoelämän vaalipaneeli Raumalla ma 11.3. klo 16-17.45.