Kansainvälisen kaupan ja kuljetusten riskit koronakaudella 17.6.2020

Korona, vihreä talous, vienti ja kuljetukset sekä Incoterms® 2020

Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Lauri Railas (Railas Oy), riskienhallintapäällikkö Jan Virtavuori (Wärtsilä), liikenne- ja elinkeinopolitiikan johtava asiantuntija Päivi Wood (Keskuskauppakamari) sekä Keskuskauppakamarin kansainvälisten asioiden johtaja ja Kansainvälisen kauppakamarin maajohtaja Timo Vuori.

Tilaisuus on suunnattu kansainvälisen kaupan parissa työskenteleville, yritysten vienti-, tuonti- ja logistiikka-asiantuntijoille sekä sopimusten, riskienhallinnan ja vakuutusten kanssa toimiville. Erityisesti myyntityötä tekevien ammattitaitoon kuuluu oikeiden toimitusehtojen tuntemus.

Ohjelma 17.6. klo 9-11

Klo 9.00–9.15 Kansainvälisen kaupan tila ja vientiyritysten kunto
Timo Vuori, Keskuskauppakamarin kansainvälisten asioiden johtaja ja Kansainvälisen kauppakamarin maajohtaja

Klo 9.15–9.45 EU:n sisämarkkinat ja kuljetusten toimivuus
Päivi Wood, liikenne- ja elinkeinopolitiikan johtava asiantuntija, Keskuskauppakamari

Klo 9.45–10.30 Kansainvälisen kaupan ja kuljetusten riskienhallinta
Lauri Railas, asianajaja, Railas Oy

Klo 10.30–11.00 Vientiyrityksen toimet kuljetusten riskienhallinnassa
Jan Virtavuori, riskienhallintapäällikkö, Wärtsilä

Ilmoittautuminen 15.6. mennessä.

Peruutusehdot: Kuluton peruutus 10.6.2020 saakka, minkä jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan koko webinaarin hinta.

Hinta: jäsenille 195€ + alv ja muille 250€ + alv

Lähetämme ilmoittautuneille webinaarilinkin tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Tarjoamme osallistujille mahdollisuuden tilata 320-sivuisen Incoterms® suomi-englanti julkaisun etuhintaan 65 € + alv 10 % (kirjan normaalihinta on 85 € + alv 10 %). Tilaukset ICC-kaupasta

Saat alennuskoodin ilmoittautumisen yhteydessä. Kun teet tilauksesi 8.6. mennessä, saat kirjan postituksena vielä ennen webinaaria.

Lue lisää ja ilmoittaudu

Tapahtuman tuottaa Keskuskauppakamarin Palvelu Oy. Pidätämme oikeuden muutoksiin.