Kansainvälistyminen

Rauman kauppakamarin kansainvälistymispalvelut tarjoaa alueen yrityksille luontevan, paikallisen osoitteen saada ulkomaankauppaan liittyvää opastusta ja neuvontaa ja kansainvälistymiseen liittyviä käytännön palveluita. Tarjoamme sekä maksuttomia että maksullisia palveluita.

Kauppakamarin kansainvälistymisvaliokunta toimii aktiivisena taustatukena kansainvälistymispalveluille.

Rauman kauppakamari tarjoaa

• ulkomaankaupan asiakirjojen legalisoinnin
  • tuontiin, vientiin ja yleensä kansainvälistymiseen liittyvää maksutonta neuvontaa ja sparrausta
  • ulkomaankauppaan ja kansainvälistymiseen liittyvää koulutusta
  • yrityskontaktimatkoja
  • kontaktien välitystä
  • tietoa kansainvälistymiseen liittyvistä tapahtumista, asioista ja verkostoista
  • Ulkomaankaupan kansiot
  • Helsingin seudun kauppakamarin ulkomaankaupan kansiot ovat yrityksesi apuna käytännön ulkomaankaupan toiminnoissa. Kansiot on toteutettu niiden tarpeiden pohjalta, joita ulkomaankauppaa käytännössä hoitavat henkilöt ovat esittäneet kauppakamarille. Voit tilata kansiot joko meidän kauttamme tai suoraan Helsingin kauppakamarilta.
  • Mallisopimukset
  • Voit tilata kauttamme myös Kansainvälisen kauppakamarin (ICC) mallisopimuksia, jotka tarjoavat eri maista tuleville sopimuskumppaneille puolueettoman lähtökohdan ja nopean tavan tehdä sopimuksia. ICC:n mallisopimuksia käytetään kaikkialla maailmassa.

Ulkomaiset edustustot Suomessa:

Ulkomaiset edustustot Suomessa löytyvät alla olevan linkin takaa:
Ulkomaiset edustustot Suomessa

Oman osaamisemme lisäksi käytössämme on laaja kansainvälisten kauppakamarien verkosto:

Finland Chamber of Commerce FinnCham

Kansainvälinen kauppakamari ICC