Kasvata asiakaspalvelutaitojasi haastavissa tilanteissa

Ajankohta:30.11.2023 09:00-12:30
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

Aamupäivän mittaisessa valmennuksessa viestinnän kouluttaja Taina Parviainen antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen.

Koulutuksessa käsitellään asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa oman ammattimaisuutensa kehittämiseen.

Valmennuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.

Ohjelma:

• Erilaisten valitustyylin tunnistaminen ja niihin sopiva reagointitapa
  • Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn
  • Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä
  • Asiakkaan kokemien positiivisten ja negatiivisten tunteiden selvittäminen
  • Ammattimainen ote työhön: vinkit omien vahvuuksien kehittämiseen itsenäisesti ja työpaikalla

Asiantuntijana FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari

Jäsenhinta 450 euroa (+ alv), normaalihinta 550 euroa (+ alv).

Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta oheisella linkillä.

Lue lisää ja ilmoittaudu