KoulutusOnline ja kausikortti

KoulutusOnline - auttaa eteenpäin työelämässä
​​​​​​​

KoulutusOnline on verkkopalvelu, jossa koulutat itseäsi eri alojen asiantuntijoiden opastamana ajasta ja paikasta riippumatta kaikilla päätelaitteilla. Kurssit sopivat oman ja koko työyhteisön osaamisen kehittämiseen ja ylläpitämiseen. KoulutusOnline sisältää n. 200 verkkokurssia, ja uusia kursseja lisätään jatkuvasti.

KoulutusOnlinella pidät tietosi ajan tasalla ja valloitat uusia osaamisalueita

KoulutusOnlinen verkkokursseilla kouluttaudut eri alojen asiantuntijoiden johdolla missä ja milloin vain oman aikataulusi mukaan - vaikka vain viisi minuuttia kerrallaan. Verkkokursseilla varmistat, että tietosi ovat aina ajan tasalla lainsäädännön ja muun työelämässä tarvittavan tiedon muuttuessa silloinkin, kun sinulla ei ole aikaa osallistua lähikoulutukseen.

​​​​​​​Kaikki verkkokurssit sopivat opiskeltaviksi itsenäisesti tai tiimin kanssa. KoulutusOnlinessa tarjolla on noin 200 verkkokurssia muun muassa seuraavista aiheista​​​​​​​​​​​​​​

• työsuhdeasioista ja esimiestyöstä
• yritystaloudesta ja palkanlaskennasta
• myynnistä ja myynnin psykologiasta
• viestinnästä ja asiakaspalvelusta
• työelämätaidoista
• Microsoft-office -ohjelmista
​​​​​​​• juridiikasta

Tilaa nyt ja käytä 2 ensimmäistä viikkoa ilmaiseksi!​​​​​​​

KoulutusOnline hinta alk.​​​​​​​ 79 € / kk​​​​​​​

KoulutusOnline.fi

Kausikortilla etäkoulutuksia edullisesti
​​​​​​​

Kausikortilla voit osallistua Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin kiinteällä vuosimaksulla. Valitse jopa 10 sinua kiinnostavaa enintään yhden päivän mittaista koulutusta noin 150 koulutuksen joukosta. Yhden koulutuksen hinta on keskimäärin 450 euroa, eli jo neljään koulutukseen vuodessa osallistumalla hyödyt tuntuvasti.

Osallistu suorana lähetettäviin koulutuksiimme etänä. Kausikortilla saat valita jopa 10 kiinnostavaa koulutusta vuodessa kiinteällä maksulla - päivitä tietosi mm. työsuhdeasioista, johtamisesta, assistenttityöstä ja taloushallinnosta.

*Kausikortti ei sisällä KoulutusOnlinea, verkkokursseja, HHJ-kursseja, Johtajaklubia, HAB:ia,
Omistajastrategia-työkalua, matkoja, valmennuskokonaisuuksia, ajokortteja tai yhteistyökumppaneiden kanssa järjestettäviä koulutuksia.

Suosittujen etäkoulutusten aiheina ovat mm.

• työoikeus
• verotus
• kirjanpito
• myynti