Kauppakamarin ajankohtaiskoulutus - yhteistyö mahdollistaa laajan koulutustarjonnan

Henkilöstön osaamisen kehittäminen ja ylläpito on tärkeä voimavara yrityksille. Osaava ja motivoitunut henkilöstö luo mahdollisuuksia yrityksen tulevaisuuden menestykseen!

Rauman ja Satakunnan kauppakamarit ovat tehneet jo useamman vuoden ajan koulutusyhteistyötä, joka on näkynyt alueen laajemmassa ja monipuolisessa koulutustarjonnassa.

Kauppakamarin koulutusten vahvuutena on laaja eri alojen asiantuntijoista koottu kokenut asiantuntijaverkostosto toteuttamassa koulutuksia. Alueella järjestetyt koulutukset ovat saanet erityiskiitosta hyvästä laadusta. Aikaa ja rahaa säästyy myös, kun ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan.

Laatu on meille kunnia-asia ja seuraamme sitä koulutuskohtaisesti. Koulutuspalaute on ollut hyvää ja suositteluarviot huippua.

Kauppakamarit järjestävät vuosittain HHJ ja HHJ-puheenjohtajakoulutuksia Satakunnassa. Uutena tulokkaana tarjontaan on tullut HHJ hallitus ja strategia-koulutus.

Kuva on otettu syksyn 2019 HHJ koulutuksesta

HHJ koulutuksissa edistetään yritysten hallitustyöskentelyä ja valmennetaan uusia tai jo kokeneita ammattilaisia eri rooleihin hallitustehtävissä. HHJ saa perinteisesti hyvät palautteet ja tarjoaa tietosisällön ohella myös loistavan tilaisuuden verkostoitua kollegoiden kanssa.

Monipuolisesta tarjonnasta löytyy koulutuksia mm. talouteen ja verotukseen, henkilöstöhallintoon, kansainväliseen liiketoimintaan, johtamiseen ja esimiestyöhön, myyntiin, markkinointiin sekä viestintään. Koulutustarjontamme perustuu pääasiassa asiakkaiden tarpeisiin ja toivomuksiin.

KOULUTUSVUOSI 2019 LUKUINA

Koulutuksia tarjottiin lähikoulutuksina toteutettuna 34 kpl ja verkkokoulutuksina 16 kpl.

Koulutuksiin osallistui 411 henkilö ja verkkokoulutuksiin osallistui 42 henkilöä.

Suosituimmat koulutukset: Veropäivä, Incoterms 2020, ALV-koulutukset, Uusi työaikalaki ja HHJ-koulutukset.

Arvosteluasteikko on 1-5 paitsi suosittelukohdassa 1-10.

Koulutuspalautetta 2019 koulutuksistamme:

”Asiantunteva kouluttaja, hyviä käytännön esimerkkejä”

”Kouluttaja on todella hyvä, tuntee asiansa ja osaa esittää asian mielenkiintoisesti”

”Konkreettisesti tieto tulevista muutoksista”

”Kouluttajan rento ja humoristinen tapa esittää asiat”

”Konkreettisesti tieto tulevista muutoksista”

”Reipas ja selkeä ulosanti kouluttajalla”

Kuvia koulutuksista