Kuva- ja videotuotanto tekoälyn voimalla

Ajankohta:04.12.2023 09:00-11:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

Opit perusteet kuvien ja videoiden tekemisestä tekoälyn voimalla, ja saat konkreettisia vinkkejä eri työkalujen ja palveluiden käyttöön. Koulutuksen jälkeen osaat itse tuottaa kuvia ja videoita tekoälyn avulla.

Stable Diffusion, DALL E 3 ja Midjourney ovat esimerkkejä tekoälysovelluksista, jotka mahdollistavat korkealaatuisten kuvien luomisen ilman syvällistä teknistä osaamista.

Synthesia:n avulla voit luoda ammattimaisia videoita ilman kameroita tai näyttelijöitä, käyttäen tekoälyavatareita ja ääniraitoja yli 120 kielessä. Visla tarjoaa yksinkertaisen alustan, jossa voit nauhoittaa videoita, muokata niitä tekstipohjaisesti ja hyödyntää tekoälyn voimaa videoiden luomisessa. Visla on suunniteltu erityisesti liiketoiminnan tarpeisiin. Pictory AI muuntaa tekstin esim. blogikirjoituksen ammattimaisiksi videoiksi ilman erityisiä teknisiä taitoja. Voit myös lyhentää pitkiä videoita helposti ja lisätä niihin tekstityksen ja musiikin.

Älä jää paitsi tästä mahdollisuudesta viedä visuaalinen sisällöntuotantosi uudelle tasolle. Varaa paikkasi nyt!

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Tekoälyn perusteet lyhyesti

Tekoäly markkinoinnissa

Miten tekoälyä käytetään

Kuvatuotanto

• Midjourney
  • DALL E 3
  • Stable Diffusion

Videotuotanto

• Synthesia
  • Visla
  • Pictory AI

Tekoäly ja tekijänoikeudet

Tekoälyn tulevaisuus

Aikaa kysymyksille

11.00 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 410 € + alv 24 %, muille 545 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallienennä stumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu