Maksuton Ilmasto-ohjelma 200 suomalaiselle pk-yritykselle

Keskuskauppakamari toteuttaa LähiTapiolan mahdollistamana Ilmasto-ohjelman, joka auttaa suomalaisia pk-yrityksiä ilmastotyössä. Maksuttomaan ohjelmaan valitaan mukaan hakemusten perusteella 200 pk-yritystä ympäri Suomea. Ohjelma on suunnattu pk-yrityksille, jotka ovat alkutaipaleella ilmastotyössä tai eivät ole aloittaneet. Ohjelma alkaa tammikuussa 2024, hakemukset 30.11.2023 mennessä.

Ilmasto-ohjelma sisältää hiilijalanjäljen laskentakoulutuksen ja laskennan sparrausta. Lisäksi osallistujat saavat opastusta päästöjen vähentämiseen ja päästövähennystiekartan laadintaan. Ohjelma mahdollistaa myös sadalle osallistujayritykselle Keskuskauppakamarin Hiilijalanjälki laskettu -merkin osoituksena siitä, että organisaation hiilijalanjälki on laskettu scope 1 ja 2 päästöjen osalta. Kaikki ohjelman koulutukset ja sparraukset toteutetaan verkossa.

Lue lisää ja ilmoittaudu