Myynti – hyödynnä uusia teknologioita saavuttaaksesi kilpailuetua

Ajankohta:09.02.2024 09:00-12:00
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Webinaari

Tervetuloa syventämään tietämystäsi teknologian roolista nykyaikaisessa myyntiprosessissa.

Tämän koulutuksen aikana opit, kuinka teknologia voi tehostaa ja monipuolistaa myyntitoimintaa sekä miten voit käyttää sitä hyväksesi kilpailuedun saavuttamiseksi.

Koulutus on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin johdolle, myynnin kehitystyössä toimiville sekä myyntiä tekeville. Koulutus tarjoaa monipuolisesti vinkkejä myynnin kehittämiseen, myynnin kokonaisuuden johtamiseen teknologia-avusteisesti sekä myyntityön tehostamiseen.

Koulutuksen tarkoitus on avartaa tietämystäsi modernista myyntiteknologiasta sekä antaa konkreettisia vinkkejä liikevaihdon kasvattamiseen.

Asiantuntija: Kati Huusko-Viikilä, perustaja ja toimitusjohta, Revory Oy

Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä sekä lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena.

08.50 Yhteyden avaus

09.00 Myynti – hyödynnä uusia teknologioita saavuttaaksesi kilpailuetua

Johdanto: Teknologian rooli nykyaikaisessa myynnissä
Myynnin muutos ja teknologian vetoapu

Myynnin automaatio ja CRM-järjestelmät
Mikä on myynnin automaatio ja miten se tehostaa myyntiprosessia?
CRM-järjestelmien hyödyt ja parhaat käytännöt

Tekoälyn hyödyntäminen myynnissä
Mitä meidän myynnissä pitää tietää tekoälystä
Konkreettisia vinkkejä tekoälyn hyödyntämiseen

Digitaalinen asiakaskokemus ja sosiaalisen median hyödyntäminen
Miten luoda unohtumaton digitaalinen asiakaskokemus? Työkaluvinkkejä myyntiprosessin eri vaiheisiin
Sosiaalisen median rooli myynnissä ja sen tehokas hyödyntäminen

Teknologian tulevaisuus myynnissä ja yhteenveto
Mihin suuntaan myyntiteknologia on kehittymässä?

Päivän yhteenveto ja seuraavat askeleet

12.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 450 € + alv 24 %, muille 650 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu