OKR-strategiamalli käytännönläheisesti

Ajankohta:01.02.2024 09:00-12:00
Paikka:Omalta työpisteeltä
Osoite:Webinaari

Huippuunsa hiottu tavoitejohtamismalli Objectives and Key Results - OKR tuo ratkaisun johdon ikuiseen ongelmaan: Kuinka ylätason strategia muutetaan käytännön tekemiseksi arjessa ja organisaation jokaisella tasolla.

Tässä tilaisuudessa kuulet OKR-mallin sisällön tärkeimmät ydinkohdat ja käyttöönoton onnistumisen edellytykset. Objectives and Key Results on tavoitejohtamismalli, jolla ylätason strategia siirtyy käytännön tekemiseksi organisaation jokaisella tasolla. Se on täysin ylivoimainen työkalu, kun haluat

• nopeuttaa tavoitteiden saavuttamista ja oppimista
  • yhdensuuntaistaa organisaation toimintaa
  • tarkentaa fokusta sekä luoda selkeyttä ja tehokkuutta.

OKR:t on tehnyt kuuluisaksi Google, mutta mallin ovat ottaneet käyttöönsä lukuisat yritykset niin maailmalla kuin Suomessakin. Moni organisaatio on yltänyt huikeaan menestykseen toimivan tavoitejohtamisen avulla. Tilaisuudessa kuullaan käytännön esimerkkejä eri organisaatioista.

OKR-malli on erittäin yksinkertainen – helppo ymmärtää ja opettaa, toisinaan vaikea ottaa käyttöön. Tässä tilaisuudessa avataan myös mallin onnistunutta käyttöönottoa.

OHJELMA:

8.50 Yhteyden avaus
9.00 Strategia arkeen - OKR-tavoitejohtamismallin esittely
10.15 tauko
OKR strategiamallin käyttöönotto
Käytännön esimerkkejä
12.00 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 460 € + alv 24 %, muille 650 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu