22.09.- 26.10.2022 Palkanlaskentaosaajan valmennuskokonaisuus

Paikka:Webinaari
Osoite:Webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Palkanlaskentosaajan valmennuskokonaisuus tarjoaa kattavan tietopaketin palkanlaskentaan liittyvistä perusasioista ja erityistilanteista neljän koulutuspäivän aikana.

Palkanlaskentaosaajan valmennuskokonaisuus sisältää kaksi jaksoa:

• Ensimmäisellä jaksolla opit palkanlaskennan perustaidot, kuten laskemaan palkkoja, vuosilomapäiviä ja vuosilomakorvauksia. Opit myös tarkastamaan ja tekemään matkalaskuja sekä hoitamaan ennakonpidätykseen liittyviä asioita.
  • Toisella jaksolla perehdyt palkanlaskennan erityistilanteisiin. Saat syventävää tietoa mm. sairausajan, perhevapaiden, muiden poissaolojen ja irtisanomisajan palkanmaksuun.

Valmennuskokonaisuudessa perehdytään myös luontoisetuihin palkanlaskennassa, verovapaisiin ja veronalaisiin henkilökuntaetuihin sekä ulkomaalaisten verotukseen.

Valmennuskokonaisuuden hyödyt:

• Saat kattavasti tietoa palkanlaskennan eri tilanteista.
  • Opit ymmärtämään palkanlaskennan periaatteet ja palkanlaskennan keskeistä lainsäädäntöä.
  • Syvennnät palkka-asioihin liittyvää osaamistasi.
  • Valmennuksen jälkeen selviät vaativimmistakin palkanlaskentatilanteista.
  • Valmennuksessa sinulla on mahdollisuus keskustella aiheisiin liittyvistä asioista.
  • Sinua kouluttavat erittäin kokeneet asiantuntijat.

Halutessasi voit osallistua vain toiseen valmennuskokonaisuuden jaksoista.

Kenelle: Valmennuskokonaisuus sopii palkanlaskennan perus- ja syventävää tietoa työssään tarvitseville.

Asiantuntijat:
Lakimies Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari
Lakimies Kirsi Parnila, Helsingin seudun kauppakamari
Oikaisulautakunnan johtava puheenjohtaja Tomi Peltomäki, Verohallinto
Johtava asiantuntija Sari Wulff, Verohallinto, tulorekisteriyksikkö

Osallistumismaksu: Jäsenhinta 1200 € + alv 24 %, normaalihinta 1400 € + alv 24 %. Sisältyvät tuotteet

Palkanlaskennan ajokortti® – osa 1 22.-22.09.2022Palkanlaskennan ajokortti® – osa 2 25-26.10..2022

Lue lisää ja ilmoittaudu

Palkanlaskentaosaajan valmennuskokonaisuuden ohjelma.pdf