Remburssi maksutapana - turvaa kauppasi ja hallitse kassavirtaasi 01.02.2024 09:00-12:15

Ajankohta:01.02.2024 09:00-12:15
Paikka:Oma työpiste
Osoite:Verkkokoulutus

Kansainvälisessä kaupassa käytetään remburssia turvaamaan sekä myyjän että ostajan asemaa. Tule kuulemaan, kuinka saat remburssista viejän työkalupakkiin turvaavan maksuinstrumentin ja miten voit hallita kassavirtaa remburssin avulla!

Koulutus sopii tuojille ja viejille, jotka ovat aloittelemassa remburssikauppaa tai kaipaavat syvällisempää ymmärrystä remburssista maksutapana. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti myös yrityksissä myynnin ja rahoituksen parissa työskenteleville.

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Remburssi maksutapana

Yleisimmät remburssiin vaaditut asiakirjat

Remburssisääntöjen tärkeimmät kohdat

12.15 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 450 € + alv 24 %, muille 600 € + alv 24 %.
Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan. (Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu