Taloushallinnon valmennuspäivä

Taloushallinnon valmennuspäivä on tarkoitettu henkilölle, joka haluaa vahvistaa osaamistaan monipuolisessa talousassistentin tehtävässä. Valmennuspäivä kehittää ja kasvattaa yleisiä taloushallinnon työelämävalmiuksia ja antaa varmuutta hoitaa tehtäviä entistä ammattitaitoisemmin.

Aika: Keskiviikkona 6.3.2019 klo 9-16 (aamukahvit ja ilmoittautuminen klo 8.45 alkaen)
Paikka: Satakunnan kauppakamarin tapahtuma-aula, Valtakatu 6, 7krs., Pori

Koulutuksen ohjelma:
Klo 08.45 Ilmoittautuminen ja kahvi
09.00 Koulutuksen avaus
- Yrityksen taloushallinto
- Taloudellinen raportointi
- Ostolaskut ja niiden kirjaukset
- Laskutus ja myyntireskontra
- Edustus vai neuvottelu?
- Henkilöstökulut
- Matkalaskujen käsittely
- Sähköinen taloushallinto ja pilvipalvelut
16.00 Tilaisuus päättyy

Kouluttaja:
Kirjanpidon asiantuntijaTeija Kerbs, Helsingin seudun kauppakamari. Jäsenyrityksille annettavan neuvonnan lisäksi Kerbsin tehtävään kuuluu asiakkaiden koulutus taloushallinnon eri osa-alueilla. Hänellä on pitkä ura erityyppisten yritysten taloushallinnon parissa työskentelystä
Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 375 € + alv 24 %, muille 485 € + alv 24 %. Hinta sisältää aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin.
Ilmoittautuminen:
27.2.2018 mennessä tästä linkistä
Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta. Pidätämme oikeuden tarvittaessa päivittää ohjelmaa.