Talousosaajan viestinnän aamupäivä

On tärkeää, että taloushallinnossa asiat ovat oikein ja täsmällisesti, mutta yhtä tärkeitä ovat myös yrityksen viestintään liittyvät asiat. Niiden avulla viestit yrityskuvasta ja siitä, mitä asiakkaista pohjimmiltaan ajatellaan.

Tervetuloa Helsingin seudun kauppakamarin valmennukseen kertaamaan kohteliasta mutta jämptiä vastaustekniikkaa ja muuta esiintymistä, jota nykymaailmassa arvostetaan, kun myydään omia palveluita ja vaikutetaan muihin ihmisiin.

Ei ole yhdentekevää, miten asiakkaille vastataan tiedusteluihin tai vaikkapa hankaliin viesteihin. Lopulta huolellisuus ja tarkasti mietitty teksti ja siihen liittyvät seikat antavat viimeistellyn kuvan yrityksen tavasta toimia ja kohdella asiakkaitaan.

Hyvällä viestinnällä erotut eduksesi muista alasi ammattilaisista!

OHJELMA:
08.50 Yhteyden avaus

9.00 Talousosaajan viestinnän aamupäivä

Ystävällinen ja täsmällinen asiakasviestintä taloushallinnossa

• Miten vastata hankalaan viestiin ystävällisesti?
  • Onko mallivastauksista apua sähköpostitulvaan?
  • Millainen on hyvä ja toimiva sähköpostimalli, jolla saa vastaanottajan reagoimaan viestiin?

Miten kirjoitat sujuvasti?

Hyvän esiintymisen komponentit

• Miten valmistaudut hyvin asiakkaan kohtaamiseen?
  • Miten laadit esityksestäsi muistettavan ja elävöität sitä?

12.00 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu: Kauppakamarin jäsenille hinta on 490 € + alv 24 %, muille 590 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")

Lue lisää ja ilmoittaudu