Tehokoulutus: Työaikalain ja vuosilomalain muutokset palkkahallinnon näkökulmasta 7.5.2020

Pidä huolta osaamisestasi myös kotioloissa. Haluamme auttaa yrityksiä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa ja tarjoamme kaikki Helsingin seudun kauppakamarin kevään striimikoulutukset nyt 50 % alennuksella. Koulutusedun saat koodilla K20ETA ilmoittautuessasi striimiin. Etu koskee uusia ilmoittautumisia ja on voimassa 30.4. saakka.

Työaikalain ja vuosilomalain muutokset palkkahallinnon näkökulmasta 7.5.2020

Keskeisiin työsuhteita säänteleviin lakeihin on tullut muutoksia. Työaikalakiin on tehty kokonaisuudistus ja vuosilomalakiin tuli kokonaan uusi lisävapaapäivämääräys ja muita muutoksia.

Työnantajan ja työnantajan edustajan on pysyttävä ajan tasalla keskeisen työlainsäädännön muutoksista ja niiden taustoista. Koulutuksessa käydään läpi ajankohtaiset lakimuutokset ja niiden käytäntöön soveltaminen.

Koulutuksessa käydään läpi muun muassa

• työaikalain soveltamisala
  • laajemmat jouston mahdollisuudet; työaikapankki, joustotyö, liukuva työaika
  • uutta liittyen lisä- ja ylityöhön
  • loman kertyminen poissaolojen ajalta
  • lisävapaapäivien laskeminen
  • korvaus lisävapaapäiviltä
  • lisävapaapäivien antaminen

Kouluttajana: Lakimies Kirsi Parnila, Helsingin seudun kauppakamari

Tämä koulutus kuuluu myös Palkanlaskijan sertifikaattiin, jonka suoritettuasi saat diplomin ja digitaalisen tunnisteen.

AJANKOHTA07.05.2020, klo 08.45 - 12.00
PAIKKAKauppakamarin koulutustilat, Helsinki
OHJELMALataa tästä (PDF)

Jäsenetuhinta on 360,00 € (+alv 24 %) ja muille 460,00 € (+alv 24 %).

Striimin ohjeet
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 1-2 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen