Keskuskauppakamarin maksuton Ilmasto-ohjelma 2025 - mukaan valitaan 300 pk-yritystä

Ilmasto-ohjelman avulla yrityksesi saa käytännönläheisen koulutuksen, työkalut ja asiantuntija-apua organisaation hiilijalanjäljen laskentaan ja opastusta aidosti vaikuttavien päästövähennystoimien tekemiseen. Ohjelman koulutuksiin osallistutaan kätevästi verkossa.

Maksuttomaan Ilmasto-ohjelmaan valitaan mukaan 300 pk-yritystä – Hae mukaan!

Kustannukset, resurssien ja osaamisen puute ovat syitä siihen, että kaikki yritykset eivät ole vielä voineet tarttua ilmastotyöhön. Keskuskauppakamari tarjoaa yhdessä LähiTapiolan kanssa pk-yrityksille mahdollisuuden ottaa ensiaskeleet ilmastotyössä.
Ilmasto-ohjelman avulla yrityksesi saa käytännönläheisen koulutuksen, työkalut ja asiantuntija-apua organisaation hiilijalanjäljen laskentaan ja opastusta aidosti vaikuttavien päästövähennystoimien tekemiseen. Ohjelman koulutuksiin ja työpajoihin osallistutaan kätevästi verkossa.
300 pk-yritystä ympäri Suomea valitaan mukaan maksuttomaan ilmasto-ohjelmaan. Ilmasto-ohjelma on suunnattu ensisijaisesti pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka eivät ole vielä aloittaneet ilmastotyötä tai ovat työssä alkuvaiheessa.
Hakuaika päättyy 30.9.2024. Hae mukaan nyt!

Lisätiedot ja haku

Tutustu Ilmasto-ohjelmaan Teams-tietoiskussa 30.8. klo 8.30.

Heräsikö kysyttävää? Tule mukaan verkkotietoiskuun Ilmasto-ohjelmasta 30.8.2024 klo 8.30. Tietoiskussa Keskuskauppakamarin asiantuntijat kertovat Ilmasto-ohjelmasta ja vastaavat kysymyksiin.

Lue lisää ja ilmoittaudu tietoiskuun