Ti 10.9.2019: Idiootteja ympärilläsi?– Hyödynnä DISC-henkilöanalyysiä liiketoiminnassasi

Ajankohta:Tiistai 10.09.2019, klo 9:00 - 13:00
Paikka:Teknologiatalo Sytytin
Osoite:Sinkokatu 11, 26100 Rauma
Valmennuksessa käsittelemme miten eri Extended DISC®:n käyttäytymistyylit: D-, I-, S- ja C-tyyli näkyvät henkilön toiminnassa ja vuorovaikutuksessa ja miten voimme hyödyntää näitä liiketoiminnan eri haasteissa: esimiestyössä, myynnissä ja asiakaspalvelussa, tiimityöskentelyssä, rekrytoinnissa ja itsetuntemuksen kehittämisessä.

Thomas Eriksonin menestyskirja ”Idiootit ympärilläni” on herättänyt ennennäkemättömän kiinnostuksen henkilöiden käyttäytymiseen ja vuorovaikutukseen perustuen jo 20-luvulla kehitettyyn DISC-teoriaan. Vuonna 1994 Suomessa kehitetty, 55 eri kielelle käännetty Extended DISC®-järjestelmä on käytössä jo yli 50 maassa ja sillä tehdyt analyysit ylittivät miljoonan rajan jo vuonna 2008.

Valmennuksen ennakkotehtävänä osallistujat voivat ostaa itselleen myös henkilökohtainen Extended DISC®-analyysin, jota käsittelemme ja tulkitsemme yhtenä valmennuksen teemana.

Valmennuksessa saat omiin tuloksiisi perustuvaa käytännönläheistä ohjausta ja konkreettisia työkaluja kehittyäksesi omassa työtehtävässäsi. Löydät omat vahvuutesi, kehittymiskohteesi ja työmotivaatiota parantavat seikat.

Klo 8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Klo 9

• Yleistä henkilöanalyyseistä
    -Eri käyttäytymistyylien ominaisuudet
    -DISC – tyylien tunnistaminen
  • Osallistujan Extended DISC® -analyysi/ käymme esimerkein läpi raporttien tulkintaa
    -Raportin sisältö ja tulkinta
    -Vahvuudet ja kehittymisalueet
  • Henkilöanalyysit liiketoiminnassa
    -Eri tyylit vuorovaikutuksessa
    -Eri tyylien vahvuudet ja haasteet eri tehtävissä
    -CASE-esimerkkejä eri tilanteista

Klo 12 Tilaisuus päättyy lounaaseen. Lounaan jälkeen on mahdollisuus keskusteluun omaan analyysiraporttiin liittyen.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenetuhinta 275 € + alv 24 %, normaalihinta 385 €+ alv 24 %. Maksuun sisältyy aamukahvi ja lounas.
Mikäli haluat ostaa ennakkotehtävänä tehtävän analyysin ja siihen liittyvän noin 10 -sivuisen Extended DISC® -analyysin , voit ostaa sen koulutukseen liittyen tarjoushintaan 100 € + alv (normaalihinta 230 €) .

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.