Kauppakamarin Veropäivä 26.11. 2019

Kauppakamarin Veropäivässä saat jälleen tuoreimmat tiedot verotuksen ja kirjanpidon muutoksista!
Verotuksessa menettelyuudistukset jatkuvat.

Ajankohta:Tiistai 26.11.2019, klo 9:00 - 16:00
Paikka:Scandic Rauma ( hotellin aamupala tarjolla 8.20 alkaen)
Osoite:Aittakarinkatu 9, 26100 Rauma

Kauppakamari Veropäivä -kiertue 2019

Verotuksessa menettelyuudistukset jatkuvat. Verotus päättyy jatkossa joustavasti verovelvolliskohtaisesti ja veronkorotuksia koskeva sääntely uudistuu. Tulolähdejaon poistaminen etenee ja veropäivässä tarkastellaan tulolähdejaon ongelmia sekä niiden ratkaisuvaihtoehtoja. Lisäksi etsitään vastauksia yritysten sukupolvenvaihdosten uusiin ja vanhoihin tulkintakysymyksiin. Lopuksi arvioidaan keskeisimpien korkeimman hallinto-oikeuden päätösten ja keskusverolautakunnan ennakkoratkaisujen vaikutusta verolainsäädännön tulkintaan.

Kirjanpidon ja tilinpäätöksen ajankohtaisosiossa käydään läpi haasteellisia asioita tilinpäätöksen laatijan näkökulmasta. Ajankohtaisosiossa käydään läpi pysyviin vastaaviin kuuluvia varallisuuseriä, niihin liittyvää poistokäytäntöä sekä arvostamiseen liittyviä huomioitavia asioita. Lisäksi esitellään kirjanpitolautakunnan uusimmat lausunnot ja selvitetään niiden vaikutukset käytännössä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen