Kansainvälistymällä kasvuun - kauppakamareiden kansainvälistymisviikko 14.11.-16.11.2023

Kansainvälistymisviikko taas marraskuussa kauppakamareissa kautta maan - katso tapahtumakalenteri.
​​​​​​​

Kauppakamareiden kansainvälistymisviikolla kauppakamarit kautta maan järjestävät jäsenilleen tapahtumia tuodakseen esille kansainvälistymisen merkitystä yritystoiminnalle monesta eri näkökulmasta.​​​​ Luvassa on lähitapahtumia ja webinaareja ympäri Suomen mm. vientimarkkinoihin, rahoitukseen ja kv-osaajiin liittyen.

Kansainvälistymisviikon ohjelman löydät

Keskuskauppakamarin sivuilta

(sivu päivittyy tilanteen mukaan)

​​​​​​​​​​​​​​

International House tutuksi yrityksille

Aika: to 16.11.2023, klo 9:00 - 11:00
Paikka: International House Rauma, Valtakatu 2A 26100 Rauma

​​​​​​Rauman kauppakamari ja International House Rauma järjestävät yhteistyössä kansainvälistymisviikolla tutustumistapahtuman yrityksille. Tervetuloa tutustumaan Rauma International Houseen!

Lue lisää ja ilmoittaudu

Muuta kauppakamarien kansainvälistymiseen liittyvät tapahtumat

Palvelemme ja autamme yrityksiä kasvamaan myös kansainvälistymisviikon jälkeen. Tutustuthan Kauppakamareiden tuleviin kansainvälistymistä tukeviin tapahtumiin ja koulutuksiin tästä.

Keskuskauppakamari tarjoaa myös mm. maksutonta mentorointia pk-yrityksille kansainvälistymiseen ja kasvuun 21.-23.11.2023.

Lisätiedot ja rekisteröityminen