Ma 11.3.2019: Elinkeinoelämän vaalipaneeli

Tervetuloa mukaan Elinkeinoelämän vaalitilaisuuteen, jonka toteuttavat yhteistyössä Rauman kauppakamari ja Rauman Yrittäjät ry. Luvassa mielenkiintoisia alustuksia, mukaan luettuna Keskuskauppakamarin ekonomisti Mauri Kotamäeltä sekä "Eduskunta-casting"- vaalipaneeli.

​​​​​​​Agenda:

Klo 16 Tervetulotoivotus: Riikka Piispa ja Sari Pettersson

Klo 16.05 Rauman seutu on kokoaan isompi, Rauman kauppakamarin puheenjohtaja, Rauma Marine Constructions Oy:n tj. Jyrki Heinimaa ja Rauman Yrittäjät ry:n puheenjohtaja, RS-Rakennus Oy:n tj. Antti Simula

Klo 16.15 Kasvu, kestävyys, työllisyys - katsaus talouden keskeisiin indikaattoreihin. Keskuskauppakamarin johtava ekonomisti Mauri Kotamäki

Klo 16.40 ”Eduskunta-casting” -paneelikeskustelu

• Marianna Hanni (VIHR), insinööri
  • Eeva Kalli (KESK), toimitusjohtaja, Miltton Networks
  • Matias Marttinen (KOK), valtiovarainministerin talouspoliittinen erityisavustaja
  • Jari Myllykoski (VAS), kansanedustaja
  • Pasi Mäenranta (PS), koneahtaaja, Euroports Oy
  • Kristiina Salonen (SDP), kansanedustaja

Klo 17.25 Päätössanat

Klo 17.30 Mahdollisuus verkostoitumiseen

Klo 17.45 Tilaisuus päättyy

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki eduskuntavaaliehdokkaat sekä elinkeinoelämän edustajat.

11.03.2019 16:00 - 17:45

Elokuvateatteri Iso-Hannu