13.6.2019 MatchINDUSTRY teollisuuden businesstapahtuma Porissa

MatchINDUSTRY – MI19 on suoraviivainen businesstapahtuma, joka tarjoaa teollisuuden yrityksille tehokkaan foorumin alihankintaverkoston vahvistamiseen, teollisuuden palveluntuottajien kartoittamiseen sekä verkostoitumiseen innovatiivisten teknologiakumppaneiden kanssa.

Aika: to 13.6.2019 klo 10.00-20.00
Paikka: SAMK-kampus, Satakunnankatu 23, 28130 Pori

Paikalla on satoja toimittaja-, teknologia- ja palveluyrityksiä – businesstarkoituksessa.

MatchINDUSTRY-tapahtuman partneriyritykset vahvistavat tapahtumassa toimittajaketjuaan sekä kartoittavat uusia liiketoiminta- ja teknologiapartnereita. Osallistumisensa ovat vahvistaneet: Alfa Laval Aalborg Oy, Aurajoki Oy, Cimcorp Oy, Corenso United Oy Ltd, Insta Automation Oy, Kuehne + Nagel Oy, Oy NIT Naval Interior Team Ltd, Pori Offshore Constructions Oy, Porin Satama Oy, Rauma Marine Constructions Oy, Satmatic Oy, Steerprop Oy sekä Valmet Technologies Oy. Lisää partneriyrityksiä julkaistaan kevään aikana.

10.00-12.00 MI19 Industry Seminar & Panel Discussion (In English)

Opening Words – Ari Eklund, Managing Director, Prizztech Oy
View to Industrial Investments – Jukka Palokangas, Chief Economist, Technology Industries Finland
New Business Development in Finland – Aleksei Volkov, Battery Materials Site Development, BASF Oy
How to Succeed in Digitalization – Juha Latvala, Chief Digital Officer, Insta Group Oy

Panel Agenda: Industrial Investments & Corporate Responsibility
Panelists: Representatives of Leading Industry Companies

12.40-18.00 MI19 Business Event
Business meetings with distinctive MatchINDUSTRY concept

16.00-19.30 MI19 Cocktails
Cocktails and Networking @ Prizztech Lounge

Lisätietoja ja rekisteröityminen tapahtumaan: www.matchindustry.fi

MatchINDUSTRY-tapahtuman järjestää Prizztech Oy yhteistyössä Satakunnan ja Rauman kauppakamareiden, Satakunnan Yrittäjien sekä Porin kaupungin kanssa.