Pyhäjärviseudun elinvoimafoorumi 2021

Kuinka löydämme osaajat yrityksiin myös tulevaisuudessa? Teemoina ovat tällä kertaa elinikäinen oppiminen ja koulutusmahdollisuudet.
Ajankohta: Keskiviikko 20.10.2021, klo 14:00 - 16:00
Paikka: Webinaari

Tavoitteena on laittaa liikkeelle konkreettista, yhteistä tekemistä jolla tuetaan seudun elinvoimaista elinkeinoelämää. Tilaisuudessa työstetään erilaisia yritysten ja oppilaitosten toiminta- ja yhteistyömalleja osaavan henkilöstön houkuttelemiseksi ja pitämiseksi seudulla.
Osallistujiksi odotamme elinkeinoelämän edustajia, kuntien päättäjiä ja luottamushenkilöitä; kaikkia keitä kiinnostaa seudun elinvoimaisuus.

Tilaisuuden esiintyjiksi ja paneelikeskusteluun on jo varmistunut:
  • Kirsi-Marjo Halonen, Koulutusjohtaja, Sataedu
  • Terhi Heinonen, Sote-avopalveluiden osastonhoitaja, Euran kunta
  • Tapio Huttula, vanhempi neuvonantaja, Osaamisen aika-projekti, Sitra
  • Päivi Koskinen, Yrityspalvelut, Satakunnan TE-toimisto
  • Lauri Lehtinen, kapteeni, Porin Prikaati
  • Lenni Lehtonen, opiskelija, Euran lukio
  • ​Hanna Nieminen, Liiketoimintajohtaja, Säkylän kunta
  • Markus Perälä, Toimitusjohtaja, Turvapalvelu100
  • Anu Suominen, Yliopisto-opettaja, Porin yliopistokeskus
  • Laura Tuominen, hoivokodin johtaja, Attendo
  • Juha-Pekka Jaskari, toimitusjohtaja, Serco

Luodaan yhdessä positiivista henkeä, uskoa omaan tekemiseen ja vahvuuksiin sekä tartutaan rohkeasti aiheisiin, joissa on kehittämisen tarve! Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Euran ja Säkylän kuntien, Pyhäjärviseudun Nuorkauppakamarin sekä Rauman kauppakamarin kesken. Tapahtumakumppanina Alasatakunta-lehti.

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää etukäteisilmoittautumista viimeistään perjantaina 15.10.

Lue lisää ja ilmoittaudu