Muutoksia Rauman kauppakamarin hallitukseen kesken kauden

Rauman kauppakamarin hallituksen kokoonpano muuttuu kesken kauden. Ari-Pekka Vanamon siirtyessä Metsä Fibren Rauman sellutehtaan tehtaanjohtajan tehtävistä Äänekosken biotuotetehtaan tehtaanjohtajaksi, päädyttiin Rauman kauppakamarin valtuuskunnan kokouksessa 13.4. täydentämään hallituksen kokoonpanoa. Rauman sellutehtaan uusi tehtaanjohtaja Janne Rantanen valittiin yksimielisesti uutena jäsenenä kauppakamarin hallitukseen.

Vanamo toimi hallituksessa varapuheenjohtajana, joten myös tähän luottamustehtävään valittiin uusi henkilö. Toimitusjohtaja Olli Rantanen Kongsberg Maritime Finland Oy:stä valittiin Rauman kauppakamarin kevätkokouksessa 20.4. yksimielisesti uudeksi varapuheenjohtajaksi. Puheenjohtajana jatkaa edelleen Osuuskauppa Keulan toimitusjohtaja Mika Marttila.

Hallituksen kokoonpano:

Lisätiedot: