Ohjeet koulutuksiin ja tapahtumiin osallistumiseksi koronapandemian aikana

Hyvä asiakkaamme!

Aloitamme kauppakamarissamme lähikoulutukset ja -tilaisuudet syksyllä tilanteen niin salliessa. Osa tilaisuuksista tullaan järjestämään edelleen webinaareina. Noudatamme ja seuraamme jatkuvasti THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että paluu uuteen normaaliin tapahtuu mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoiden. ​​​​​​​

COVID-19-ajan asiakasohje kauppakamarin lähikoulutuksissa ja -tilaisuuksissa

1. Vain terveenä paikan päälle
Mikäli Sinulla on vähäisiäkään sairastumisen oireita, pyydämme Sinua osallistumaan etänä, jos mahdollista, tilaisuuteemme. Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä välittömästi meille.

2. Turvavälit
Huomioimme tilaisuuksiemme osallistujamäärissä sen, että tarvittava turvaväli onnistuu. Merkitsemme koulutussaleissa pöytäpaikat etukäteen lisäämällä paikoille muistiinpanovälineet ja mahdollisen aineiston. Pyydämme Sinua ottamaan huomioon turvavälit ohjeidemme mukaisesti.

3. Koulutusaineisto
Suosimme sähköistä koulutusaineistoa silloin kun se on mahdollista. Saat linkin koulutusaineistoon viimeistään päivää ennen tilaisuutta. Mikäli paperinen koulutusaineisto on välttämätön, aineisto löytyy etukäteen merkityiltä pöytäpaikoilta.

4. Suojavälineet
Halutessasi voit käyttää tilaisuuksissamme itse hankkimiasi suojavälineitä, esimerkiksi kasvosuojaa tai suojakäsineitä. Varaamme tiloihin myös joitakin kasvosuojia ja suojakäsineitä asiakkaidemme käyttöön. Pääsääntöisesti toivomme kuitenkin Sinun tuovan omat suojavarusteesi mukanasi.

5. Tilat ja tarjoilut
Edellytämme käyttämiltämme koulutustilojen ja ravintolapalveluiden tarjoajilta hyvää hygieniatasoa ja varautumista.

6. Hygienia
Käsidesiä on käytettävissä sekä yleisissä tiloissa että koulutustilassa. Huolehdithan itse käsihygieniastasi huolellisesti.

7. Liikkuminen
Vältäthän turhaa liikkumista koulutustiloissa. Suosittelemme, että pysyttelet pääsääntöisesti koulutustilassa tilaisuuden aikana ja vältät yleisissä tiloissa liikkumista.

8. Kauppakamarimme henkilökunta
Suojaudumme myös itse tarvittaessa suojavälinein. Olemme käytettävissäsi kaikissa mahdollisissa pulmatilanteissa. Otathan meihin yhteyttä, mikäli joku asia mietityttää Sinua.

Päivi Junnila, koulutuspäällikkö
paivi.junnila@rauma.chamber.fi